×
Rucavas novada administrācijas darba procesa organizēšana no 17.marta

Rucavas novada administrācijas darba procesa organizēšana no 17.marta

Datums: 16.03.2020


Ņemot vērā Latvijas Republikas teritorijā izsludināto ārkārtas situāciju, Rucavas  novada dome no 2020. gada 17. marta normatīvajos aktos paredzētās funkcijas un pienākumus veiks attālināti.

Dokumentu pieņemšana, izskatīšana un konsultācijas tiks nodrošinātas elektroniski, izmantojot elektroniskos saziņas līdzekļus: tālr. 63467054, e-pasts: dome@rucava.lv, portālu www.latvija.lv.

Iesniegumus iespējams atstāt pie Rucavas novada domes esošajā pastkastītē.

Darbinieku klātienes apmeklējums iespējams tikai būtiskas nepieciešamības gadījumā, iepriekš to saskaņojot telefoniski ar attiecīgo darbinieku.(Aicinām rūpīgi izvērtēt jebkādu klātienes konsultāciju nepieciešamību!)

Sākot no 2020. gada 17. marta līdz 2020. gada 14. aprīlim slēgtas visas pašvaldības iestādes apmeklētājiem, izņemot pašvaldības aģentūru  Rucavas novada Dunikas ambulance un  Rucavas pirmskolas izglītības iestādi “Zvaniņš”.

Pamatojoties uz esošo situāciju visi kultūras, sporta un interešu izglītības pasākumi ir atcelti.

Naudas maksājumus lūdzam veikt elektroniski uz norēķinu kontu: A/S Swedbank, Konta Nr. LV30HABA0551019765652 vai arī Latvijas Pasta nodaļās:

  • Rucavas pasta nodaļa, adrese: Rucavas pamatskola, Rucavas pag., Rucavas nov., LV-3477, no pirmdienas līdz piektdienai, darba laikā no 8.30 – 14.00.
  • Sikšņu pasta nodaļa, adrese: “Purenītes”, Dunikas pag., Rucavas nov., LV-3480, no pirmdienas līdz piektdienai, darba laikā no 8.30 – 12.00.

Visu pašvaldības novada iestāžu un darbinieku kontakti atrodami šeit .

Rucavas novada dome aicina iedzīvotājus būt atbildīgiem, sekot līdzi savam un savas ģimenes veselības stāvoklim, ievērot ārkārtas situācijas ierobežojumus un piesardzības pasākumus!